שמי רותם, גר בב"ש ועובד כמורה לנהיגה בב"ש ובאופקים. בשנים האחרונות אני מלמד תאוריה בקבוצות באזור באר שבע ואופקים , ואני יכול לומר בוודאות על סמך ניסיוני בתחום, כי הקורס מגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה בתאוריה.

כידוע לכל, מבחן התאוריה הינו תנאי ראשוני והכרחי להוצאת רישיון נהיגה. אמנם לחלק מהתלמידים שלב זה עובר בקלות יחסית, אולם לחלק לא מבוטל, מבחן התאוריה מהווה חסם משמעותי בדרך להוצאת הרישיון המיוחל, כל אחד וסיבותיו הוא.. לאחד קשיי למידה, לאחר הפרעות קשב וריכוז, אחר זקוק למסגרת תומכת וכיו"ב. לכך, הקורס הקבוצתי נותן מענה ופתרון, ומשמש כ"חממה" ומקום בטוח שבו יוכלו התלמידים לשאול שאלות, לקבל הדרכה ותמיכה (גם לאחר שעות הקורס) ולעבור ביחד את האתגר המשותף- מבחן התאוריה.

באווירה נעימה וחמה, בסבלנות ובמקצועיות, אני מסביר ומדבר עם התלמידים "בגובה העיניים", ומשתדל לתת לכל תלמיד ותלמיד את היחס והמענה הדרושים לו. כמורה נהיגה מוסמך, אני מכיר היטב את דיני התעבורה וחוקי התנועה, וחי אותם הלכה למעשה בכביש מדי יום ביומו, במסגרת שיעורי הנהיגה.

אז בואו ללמוד איתי תאוריה- וההצלחה בידיים שלכם!

תיאור הקורס:

הקורס יחולק ל- 5-6 מפגשים, כאשר בתחילתו יקבלו התלמידים ספרי לימוד תאוריה ולוח תמרורים עם פירוט הוראת התמרורים.

ההרצאה היא פרונטלית ומתבססת על ספר התאוריה שיחולק. מעת לעת נלווה את ההסברים בתמונות, סרטונים ואנימציות להמחשת החומר הנלמד.

נושאי הלימוד בספר רבים ומגוונים ואופן העברתם מתבסס על סדר מתודי מדורג- בהתאמה למטרות לימוד הנהיגה המעשי, והם מקיפים את כל החומר הנדרש על מנת שהתלמידים יוכלו להגיע מוכנים למבחן התאוריה (ואף מעבר לכך).

בסוף כל מפגש יקבלו התלמידים מטלות ושאלות חזרה על החומר שנלמד.

יושם דגש על נושאים הקשורים לנהג הצעיר- כמו חובות הנהג החדש, נהיגה תחת השפעת אלכוהול, התמודדות עם לחץ חברתי בנהיגה, עבירות תנועה מסוכנות.

המפגש האחרון בקורס יוקדש לסימולציות מבחני תאוריה ביחד ולחוד. נפתור מבחן לדוגמא ביחד ונלמד אילו שאלות יכולות להופיע במבחן, וכיצד לגשת לכל אחת מהן. בנוסף נלמד כמה כללי אצבע ("עשה"/"אל תעשה") ושיטות נוספות שישפרו את סיכויי ההצלחה של התלמידים. בחלק השני יפתרו התלמידים מבחנים לבד, ולאחר מכן אני אבדוק ואעריך מה מצבו של כל אחד ואחד מהם, ואת רמת מוכנותו למבחן.

מרצה: רותם שדה- מורה נהיגה מוסמך ומלמד תאוריה בקבוצות.

משך הקורס: 18 שעות אקדמאיות – 6 מפגשים.

מתנה לנרשמים: ספר לימוד + לוח תמרורים

מינימום נרשמים: 5 תלמידים

לתיאום שיעורי תיאוריה התקשרו 052-5656-424