הוצאתם רישיון לפני שנים ומאז לא נהגתם? יש לכם רישיון נהיגה אבל אתם מפחדים לנהוג לבד? חסרי ביטחון על הכביש? קיבלתם רכב עם גיר ידני מהעבודה ולא ממש זוכרים כיצד משתמשים בהילוכים? חווים תופעות חרדה בזמן נהיגה? עברתם לעיר הגדולה ואתם חוששים לנהוג בכבישים מורכבים?

זה בסדר, אין מה לדאוג- תוך מספר שיעורי רענון נהיגה בבאר שבע הביטחון העצמי בנהיגה ישוב, ואז תוכלו לחזור לכביש כמו גדולים.

אופי הנהיגה הישראלי הסוער והלחוץ מרתיע לעיתים קרובות נהגים ונהגות מלנהוג בחופשיות ובביטחון, גם לאחר שנים שברשותם רישיון נהיגה. סיבות נוספות לירידה בביטחון בנהיגה נגרמות כתוצאה ממעורבות בתאונה קשה, לחץ נפשי וחוסר ניסיון בנהיגה לאורך תקופה ממושכת.

במקרים שכאלו רצוי כמובן לפנות למורה נהיגה מוסמך, מיומן ובעיקר סבלני, שידריך אתכם ויזכיר לכם כיצד לנהוג באופן נכון ובטוח, וילווה אתכם יד ביד וצעד אחר צעד לעצמאות בנהיגה.

על מנת להחזיר את הביטחון העצמי בנהיגה, על מורה הנהיגה להיות סבלני ומתחשב "ולזרום" בהדרגה ובהתאם לקצב ההתפתחותי והאישי של התלמיד/ה.

רענון נהיגה בבאר שבע מתחיל בנהיגה במקום שקט ללא עומס תחבורתי על מנת להחזיר את השליטה התפעולית ברכב. לאחר מכן נשתלב בתנועה בינונית, נרענן חוקי זכויות קדימה, נבצע חניה בין שני כלי רכב, בניצב ובמקומות המוניים כמו מרכזי קניות מסחריים.

חשוב שתלמיד ריענון הנהיגה יחווה נהיגה בתנועה צפופה וסואנת וידע גם שזה בסדר לעשות טעויות כל עוד המורה יכוון וינחה אותו, ולבסוף יחזק לו את הביטחון העצמי כאשר יצליח במשימה.

בסוף התהליך נבצע "מיני טסט"  שבו התלמיד ינהג לבד ללא עזרה והנחייה מצדי (רק במקריי חירום), עד שיחוש כי אינו זקוק לעזרתי ואז יצא לדרך עצמאית בנהיגה לבדו!

שיעורי רענון הנהיגה אצלי מתנהלים באווירה נעימה וחמה, בסבלנות ובמקצועיות. אני מסביר ומדבר עם התלמידים “בגובה העיניים”,  אם יש צורך, חוזר כמה פעמים על ההסבר, ומשתדל לתת לכולם את היחס והמענה הדרושים להם. באווירה כזו התלמיד אינו חש מאוים ומרגיש בנוח לשאול שאלות ולהבין טוב יותר כיצד לבצע את המשימות, ולבסוף להפוך לנהג טוב יותר.

אז תנו גז, המפתחות כבר בפנים.  בהצלחה!

לתיאום רענון נהיגה התקשרו 052-5656-424